სი ბი ემ ჯი

მიმოხილვა

ჩვენი თანხის დაბრუნებისა და დაბრუნების პოლიტიკა გრძელდება 30 დღე. თუ თქვენი შეძენიდან 30 დღე გავიდა, ჩვენ ვერ შემოგთავაზებთ თანხის სრულ დაბრუნებას ან გაცვლას.

დაბრუნების უფლება რომ გქონდეთ, თქვენი საქონელი უნდა იყოს გამოუყენებელი და იმავე მდგომარეობაში, როგორც თქვენ მიიღეთ. ის ასევე უნდა იყოს ორიგინალ შეფუთვაში.

რამდენიმე სახის საქონელი თავისუფლდება დაბრუნებისგან. მალფუჭებადი საქონელი, როგორიცაა საკვები, ყვავილები, გაზეთები ან ჟურნალები, არ შეიძლება დაბრუნდეს. ჩვენ ასევე არ ვიღებთ პროდუქტებს, რომლებიც არის ინტიმური ან სანიტარული საქონელი, საშიში მასალები, ან აალებადი სითხეები ან აირები.

დამატებითი არადაბრუნებული ნივთები:

სასაჩუქრე ბარათები

ჩამოტვირთვადი პროგრამული პროდუქტები

ჯანმრთელობისა და პირადი მოვლის ზოგიერთი ნივთი

თქვენი დაბრუნების დასასრულებლად, ჩვენ გვჭირდება ქვითარი ან შეძენის დამადასტურებელი საბუთი.

გთხოვთ, არ გაუგზავნოთ თქვენი შესყიდვა მწარმოებელს.

არის გარკვეული სიტუაციები, როდესაც თანხის მხოლოდ ნაწილობრივი დაბრუნება ხდება:

წიგნი გამოყენების აშკარა ნიშნებით

CD, DVD, VHS ლენტი, პროგრამული უზრუნველყოფა, ვიდეო თამაში, კასეტა ან ვინილის ჩანაწერი, რომელიც გაიხსნა.

ნებისმიერი ნივთი, რომელიც არ არის თავდაპირველ მდგომარეობაში, არის დაზიანებული ან დაკარგული ნაწილები ჩვენი შეცდომის გამო არა.

ნებისმიერი ნივთი, რომელიც ბრუნდება მიტანიდან 30 დღეზე მეტი ხნის შემდეგ

თანხის დაბრუნება

თქვენი დაბრუნების მიღების და შემოწმების შემდეგ, ჩვენ გამოგიგზავნით ელფოსტას, რათა შეგატყობინოთ, რომ მივიღეთ თქვენი დაბრუნებული საქონელი. ჩვენ ასევე შეგატყობინებთ თქვენი თანხის დაბრუნების დამტკიცების ან უარყოფის შესახებ.

თუ თქვენ დაგეთანხმებით, მაშინ თქვენი თანხის დაბრუნება დამუშავდება და კრედიტი ავტომატურად დაგეხმარება თქვენს საკრედიტო ბარათზე ან გადახდის ორიგინალ მეთოდზე, გარკვეული დღის განმავლობაში.

დაგვიანებული ან დაკარგული თანხის დაბრუნება

თუ ჯერ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, ჯერ ისევ შეამოწმეთ თქვენი საბანკო ანგარიში.

შემდეგ დაუკავშირდით თქვენი საკრედიტო ბარათის კომპანიას, შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს თქვენი თანხის ოფიციალურად გამოქვეყნებას.

შემდეგ დაუკავშირდით თქვენს ბანკს. ხშირად არის გარკვეული დამუშავების დრო თანხის დაბრუნების გამოქვეყნებამდე.

თუ ეს ყველაფერი გააკეთეთ და ჯერ კიდევ არ მიგიღიათ ანაზღაურება, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ office.cbm.ge@gmail.com.

იყიდება ნივთები

შესაძლებელია მხოლოდ ჩვეულებრივი ფასის საქონლის დაბრუნება. გასაყიდი ნივთები ვერ დაბრუნდება.

ბირჟები

ჩვენ ვცვლით მხოლოდ ნივთებს, თუ ისინი დეფექტური ან დაზიანებულია. თუ თქვენ გჭირდებათ მისი გაცვლა იმავე ნივთზე, გამოგვიგზავნეთ ელ. ფოსტა მისამართზე: office.cbm.ge@gmail.com და გამოგვიგზავნეთ თქვენი ნივთი მისამართზე: ———–

საჩუქრები

თუ ნივთი საჩუქრად იყო მონიშნული შეძენისას და პირდაპირ თქვენთან გაგზავნისას, თქვენ მიიღებთ საჩუქრის კრედიტს თქვენი დაბრუნების ღირებულებისთვის. დაბრუნებული ნივთის მიღების შემდეგ, სასაჩუქრე სერთიფიკატი გამოგიგზავნეთ ფოსტით.

თუ საქონელი არ იყო მონიშნული, როგორც საჩუქრად შეძენისას, ან საჩუქრის გამცემი შეკვეთა გადაეგზავნა საკუთარ თავს, რათა მოგაწოდოთ მოგვიანებით, ჩვენ გამოგიგზავნით თანხის დაბრუნებას საჩუქრის გამცემს და ის გაიგებს თქვენი დაბრუნების შესახებ.

მიწოდების დაბრუნება

თქვენი პროდუქტის დასაბრუნებლად, თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი პროდუქტი შემდეგ მისამართზე: ——–.

თქვენ პასუხისმგებელი იქნებით თქვენი ნივთის დაბრუნებისთვის თქვენი მიწოდების ხარჯების გადახდაზე. ტრანსპორტირების ხარჯები არ ანაზღაურდება. თუ თქვენ მიიღებთ თანხის დაბრუნებას, დაბრუნების მიწოდების ღირებულება ჩამოიჭრება თქვენი თანხის დაბრუნებაზე.

იმისდა მიხედვით, თუ სად ცხოვრობთ, დრო, რომელიც შეიძლება დასჭირდეს თქვენი გაცვლილი პროდუქტის თქვენამდე მისვლას, შეიძლება განსხვავდებოდეს.

თუ თქვენ აბრუნებთ უფრო ძვირიან ნივთებს, შეგიძლიათ ისარგებლოთ მიწოდების სერვისით ან იყიდოთ გადაზიდვის დაზღვევა. ჩვენ არ ვიძლევით გარანტიას, რომ მივიღებთ თქვენს დაბრუნებულ ნივთს.

დახმარება გჭირდებათ?

დაგვიკავშირდით მისამართზე office.cbm.ge@gmail.com თანხის დაბრუნებასთან და დაბრუნებასთან დაკავშირებული კითხვებისთვის.

Scroll to Top